Aktualności
15.12.2010
SportData przeprasza kibiców. Sprzedaż karnetów w środowy poranek - awaria.
Trwa sprzedaż karnetów na rundę wiosenną bieżącego sezonu dla osób, które posiadały karnet na rundę jesienną. Dzisiaj karnety zakupiło ponad 500 osób pomimo awarii systemu, która miała miejsce rano.
Około godziny 8 rano sprzedaż została wstrzymana ze względu na awarię łącza internetowego. Naprawa trwała kilka godzin i we wczesnych godzinach popołudniowych sprzedaż została wznowiona.
Przepraszamy wszystkich kibiców za to, że musieli czekać i dziękujemy za cierpliwość.
Uwagi i pytania prosimy kierować na adres: bilety.arka@sportdata.pl
Poniżej publikujemy list od firmy SportData - dostawcy platformy, na której odbywa się sprzedaż karnetów:
Około godziny 8 rano sprzedaż została wstrzymana ze względu na awarię łącza internetowego. Naprawa trwała kilka godzin i we wczesnych godzinach popołudniowych sprzedaż została wznowiona.
Przepraszamy wszystkich kibiców za to, że musieli czekać i dziękujemy za cierpliwość.
Uwagi i pytania prosimy kierować na adres: bilety.arka@sportdata.pl
Poniżej publikujemy list od firmy SportData - dostawcy platformy, na której odbywa się sprzedaż karnetów:
Copyright Arka Gdynia |