Aktualności
02.05.2013
Kibice Arki także "pokolorują"!
„Kibice z różnych miast i klubów piłkarskich oraz PZPN w jednej akcji! Jest wspólny cel – chcemy wyremontować przynajmniej trzy Domy Dziecka w 2013 roku.”
Kibice, ich znajomi i rodziny, działacze … Polacy, bez względu na barwy i hobby , łączą się w akcji KOLORUJEMY aby pomóc tym, którzy tego naprawdę potrzebują.
W akcji biorą udział m.in.: Kasia Krzeszowska Miss Polski, PEJA , Piotr Reiss ikona Lecha Poznań , a także ok. 20 stowarzyszeń kibiców i ponad 8000 ludzi! W akcję włączyło się także Stowarzyszenie Kibiców Gdyńskiej Arki.
Organizatorami akcji są: Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców oraz nowopowstający serwis społecznościowy HabitatON.
W zamian za rozgłos i emocje, firmy budowlane przekazują niezbędne do remontów produkty oraz usługi wykonania lub/i nadzoru prac. W niespełna 3 tygodnie od rozpoczęcie działań o akcji dowiedziało się ponad 300.000 osób, do projektu weszło 6 firm budowlanych, w tym: TESA (producent taśm malarskich), czy POZBUD (producent stolarki otworowej oraz podłóg drewnianych), który przeznaczył 10.000 zł do wykorzystania na okna, drzwi i podłogi.
Akcja KOLORUJEMY została podzielona na 3 etapy:
· Przygotowanie i organizacja – 04-05.2013
W tym okresie dbamy o rozgłos. Kibice sprawdzają zapotrzebowanie na remont Domów Dziecka, którymi na co dzień się opiekują, a HabitatON zaprasza firmy budowlane do uczestnictwa w projekcie. Do współpracy zapraszani są również studenci architektury i budownictwa, którzy mają zaplanować remonty i dodać trochę kolorów (aranżacji).
· Projektowanie i aranżacja - 06-08/09/2013
Na tym etapie studenci zaprojektują przestrzeń Dzieciom z Domów Dziecka używając przekazanych przez firmy materiałów budowlanych. Odbędzie się to w formule konkursu METAMORFOZY.
· Remont – 09/10.2013 – 03.2014
Ten etap obejmie prace remontowe, a także nadzór nad ich przebiegiem, czy realizowane są zgodnie z projektem oraz wytycznymi producentów.
Warto podkreślić, że do akcji zgłasza się wiele firm i ludzi oferujących wsparcie. W ten sposób KOLORUJEMY pozyskała obsługę prawną Kancelarii GWJ, możliwość precyzyjnego mierzenia zakresu akcji przez SOTRENDER oraz pomoc dziesiątek osób tworzących grafikę, przesyłających zdjęcia … dbających o rozruch projektu.
Olbrzymią rolę w projekcie odgrywa Stowarzyszenie Kibiców, którzy na swoim terenie dbają o rozgłos akcji oraz badają zapotrzebowanie Domów Dziecka na prace remontowe. Pełnio ono funkcję regionalnych koordynatorów, bez których nie byłoby KOLORUJEMY.
Autorem logo akcji jest: Adam Michalak, kibic i grafik, który robi to co lubi :) Projektując logo nacisk położył na MY, gdyż KOLORUJEMY to akcja kibiców, ludzi, a nie jednostek. W projektowaniu loga uczestniczyła również Kasia Trzcielińska z HabitatON, której profesją i pasją jest wywoływanie pozytywnych e-mocji w social media.
więcej o akcji: www.facebook.com/Kolorujemy
Copyright Arka Gdynia |