TA STRONA UŻYWA COOKIE.
Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

chignahuapan
Arka-Facebook Arka-Instagram Arka-Twitter Arka-YouTube Arka-TikTok Arka LinkedIn NO10 Nocny Bieg Świętojański Stowarzyszenie Inicjatywa Arka Betclic


Aktualności

img

02.05.2013

Kibice Arki także "pokolorują"!

„Kibice z różnych miast i klubów piłkarskich oraz PZPN w jednej akcji!  Jest wspólny cel – chcemy wyremontować przynajmniej trzy Domy Dziecka w 2013 roku.”

 

Kibice, ich znajomi i rodziny, działacze … Polacy,  bez względu na barwy i hobby , łączą się  w akcji KOLORUJEMY aby pomóc tym, którzy tego naprawdę potrzebują.

 

W akcji biorą udział m.in.: Kasia Krzeszowska Miss Polski,  PEJA , Piotr Reiss ikona Lecha Poznań , a także ok. 20 stowarzyszeń kibiców i ponad 8000 ludzi! W akcję włączyło się także Stowarzyszenie Kibiców Gdyńskiej Arki.

 

Organizatorami akcji są:  Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców oraz nowopowstający serwis społecznościowy HabitatON.

 

W zamian za rozgłos i emocje, firmy budowlane przekazują niezbędne do remontów produkty oraz usługi wykonania lub/i nadzoru prac.   W niespełna 3 tygodnie od rozpoczęcie działań o akcji dowiedziało się ponad 300.000 osób, do projektu weszło 6 firm budowlanych, w tym: TESA (producent taśm malarskich), czy POZBUD (producent stolarki otworowej oraz podłóg drewnianych), który przeznaczył 10.000 zł do wykorzystania na okna, drzwi i podłogi.
       

Akcja KOLORUJEMY została podzielona na 3 etapy:

 

·       Przygotowanie i organizacja – 04-05.2013

 

W tym okresie dbamy o rozgłos. Kibice sprawdzają zapotrzebowanie na remont Domów Dziecka, którymi na co dzień się opiekują, a HabitatON zaprasza firmy budowlane do uczestnictwa w projekcie. Do współpracy zapraszani są również studenci architektury i budownictwa, którzy mają zaplanować remonty i dodać trochę kolorów (aranżacji).

 

·       Projektowanie i aranżacja - 06-08/09/2013

 

Na tym  etapie studenci zaprojektują przestrzeń Dzieciom z Domów Dziecka używając przekazanych przez firmy materiałów budowlanych. Odbędzie się to w formule konkursu METAMORFOZY.

 

·       Remont – 09/10.2013 – 03.2014

 

Ten etap obejmie prace remontowe, a także nadzór nad ich przebiegiem, czy realizowane są zgodnie z projektem oraz wytycznymi producentów.

 

Warto podkreślić, że do akcji zgłasza się wiele firm i ludzi oferujących wsparcie.  W ten sposób KOLORUJEMY pozyskała obsługę prawną Kancelarii GWJ, możliwość precyzyjnego mierzenia zakresu akcji przez SOTRENDER oraz pomoc dziesiątek osób tworzących grafikę, przesyłających zdjęcia  … dbających o rozruch projektu.   

 

Olbrzymią rolę w projekcie odgrywa Stowarzyszenie Kibiców, którzy na swoim terenie dbają o rozgłos akcji oraz badają zapotrzebowanie Domów Dziecka na prace remontowe. Pełnio ono funkcję regionalnych koordynatorów, bez których nie byłoby KOLORUJEMY.

 

 

Autorem logo akcji jest:  Adam Michalak, kibic i grafik, który robi to co lubi :) Projektując logo nacisk położył na MY, gdyż KOLORUJEMY to akcja kibiców, ludzi, a nie jednostek. W projektowaniu loga uczestniczyła również Kasia Trzcielińska z HabitatON, której profesją i pasją jest wywoływanie pozytywnych e-mocji w social media.

 

więcej o akcji:  www.facebook.com/Kolorujemy

 

 

 

 








Poprzedni Następny

 

 

 

 

 

 

SPONSORZY MŁODEJ ARKI

 

 

     

 

 

 

 

 

 

PARTNERZY MEDIALNI

 

 

Arka Gdynia Copyright Arka Gdynia